کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/05 | اعضاء: 317906 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازطراحی وبسایت اپل و حذف بخش فروشگاه مجازی

اگر به تازگی از وبسایت اپل بازدید کرده باشید، متوجه تغییر جدیدی خواهید شد. تغییری که بازهم به سمت یکپارچگی بیشتر پیش می‌رود.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ وبسایت اپل بازطراحی شده و تغییر نسبتا بزرگی کرده است. در نگاه اول ممکن است هیچ این تغییر چندان بزرگ به نظر نرسد اما با نگاهی عمیق‌تر متوجه نبود تب آشنایی به نام Store خواهید شد.

اپل تصمیم به رها کردن کامل فروشگاه آنلاین مجزا برای محصول‌های خود گرفته است. صفحه‌ی “store.apple.com” دیگر وجود خارجی نداشته و در صورت بارگذاری آن، مستقیما به صفحه‌ی اصلی وبسایت اپل منتقل خواهید شد. به جای این فروشگاه، دکمه‌ی خریدی در صفحه‌ی مربوط به هریک از محصول‌های ویژه‌ی اپل گنجانده شده است که با کلیک روی آن، به جای انتقال کاربر به فروشگاه، محصول منتخب به سبد خرید یکپارچه‌ای منتقل می‌شود.

اگر از تصمیم کوپرتینویی‌ها مبنی بر ادغام فروشگاه مجازی با وبسایت پس از این همه سال متعجب بوده و به دنبال دلیل قانع کننده‌ای می‌گردید، یکی از سخنگویان اپل دلیل ادغام را این گونه به وبسایت تِک‌کرانچ توضیح داده است:

ما به دلیل داشتن یک مقصد ساده برای دریافت اطلاعات مفید درمورد محصولات و خرید آن‌ها، بدون گشت وگذار و سردرگمی در دو وبسایت مختلف، این ادغام را انجام داده‌ایم.

وبسایت بازطراحی شده‌ی اپل، هم‌اکنون در دسترس همه‌ی کاربر‌های این کره‌ی خاکی است. شرکت اپل همیشه به طور هوشمندانه‌ای بدون بردن وبسایت به حالت تعمیر و نگهداری، اقدام به تعمیر و بازطراحی وبسایت می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27673 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/05/17 تعداد مشاهده: 1473
سافت گذر